logo BIP

Kategoria: Aktualności

Ogłoszenie o zamówieniu Usługi „Kompleksowa ochrona fizyczna oraz monitoring obiektu Arena Jaskółka Tarnów przy ul. Traugutta 3b wraz z przyległym terenem oraz parkingiem w roku 2023”

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Kompleksowa ochrona fizyczna oraz monitoring obiektu Arena Jaskółka Tarnów przy ul. Traugutta 3b wraz z przyległym
terenem oraz parkingiem w roku 2023”

SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Tarnowski Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122449079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Traugutta 5a
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-101
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 – Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146220710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tosir.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/tosirekreacji
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa ochrona fizyczna oraz monitoring obiektu Arena Jaskółka Tarnów przy ul. Traugutta 3b wraz z przyległym
terenem oraz parkingiem w roku 2023”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa29929-5b4a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420796/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03 09:16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018676/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Kompleksowa ochrona fizyczna oraz monitoring obiektu Arena Jaskółka Tarnów przy ul. Traugutta 3b wraz z
przyległym terenem oraz parkingiem w roku 2023”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy:Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi
społeczne: Nie
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00420796/01 z dnia 2022-11-03
2022-11-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami – adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XI SWZ oraz w ust. 2 i w ust.4
niniejszego rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz.
344), tj.:
1) poczty elektronicznej -adres e-mail: sekretariat@tosir.com.pl
2) miniPortalu – https://miniportal.uzp.gov.pl/
3) ePUAPu- https://epuap.gov.pl/wps/portal WAŻNE! Nazwa Odbiorcy: TOSIRTarnow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) w formie elektronicznej (oznacza to
postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
– wyłącznie poprzez miniPortal.
Ilekroć w SWZ jest mowa o ofercie, należy przez to rozumieć również ofertę dodatkową, o której mowa w rozdz. XXI ust. 7 pkt 7.2.
niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Miasta Tarnowa – Tarnowski Ośrodek Sportu i Rekreacji.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Tarnowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji pod adresem: gm@tosir.com.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp”.
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a
przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. Obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Osoby, której dane dotyczą posiadają:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich
dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00420796/01 z dnia 2022-11-03
2022-11-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DN.271-8/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia tj. obiektu Arena Jaskółka Tarnów przy
ul. Traugutta 3B w Tarnowie w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług ochrony, polegających na:
a) Kompleksowa ochrona fizyczna i monitoring obiektu we wszystkie dni robocze, niedziele
i święta i dni ustawowo wolne od pracy od godz. 00:00 do godz. 24:00 (24 godziny).
b) Interweniowanie w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu mienia,
c) Obsługa monitoringów i alarmów przeciw kradzieżowych w budynku oraz monitoringów terenów zewnętrznych,
d) Interweniowanie w przypadku alarmów przeciwpożarowych zgodnie z instrukcja ppoż.,
e) Interweniowanie w przypadku awarii wind,
f) Niezwłoczne informowanie przedstawiciela Zamawiającego o zdarzeniach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia
mających miejsce na terenie objętym zamówieniem, a także
o potencjalnych zagrożeniach,
g) W przypadku wystąpienia zdarzeń wyjątkowych np. kradzież, włamanie, dewastacja, działania osób niebezpiecznych
wezwanie grupy interwencyjnej Wykonawcy, która zobowiązana jest dojechać do siedziby Zamawiającego w uzgodnionym
czasie od momentu wezwania przez pracownika ochrony i rozpocząć interwencję.
h) Ochrona i dozór będzie sprawowana przez co najmniej 1 osobę w całym okresie obowiązywania umowy.
i) Pracownicy mają posiadać pełną sprawność fizyczną,
j) Pracownicy nie mogą posiadać stopnia niepełnosprawności,
k) Pracownicy mają być wyposażeni w środki obezwładniające zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia oraz w
indywidualne środki łączności (np. telefon komórkowy) zapewniające łączność w przypadku uszkodzenia łączności
stacjonarnej,
l) Pracownicy mają być wyposażeni w umundurowanie zgodne z obowiązującymi przepisami Wykonawcy, z odpowiednim
oznakowaniem,
m) Pracownicy mają być wyposażeni w identyfikator z imieniem i nazwiskiem oraz zdjęciem pracownika, zawierający nazwę
Wykonawcy potwierdzoną pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy,
n) Pracownicy mają posiadać ważne przeszkolenie z przepisów BHP i przeciwpożarowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 – Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty
budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie następujących kryteriów:
Kryterium Waga kryterium
wyrażona w punktach
Cena ofertowa za jedną roboczogodzinę brutto (C) 60
Czas dojazdu grupy interwencyjnej (D) 40
RAZEM 100
2. Każdy z Wykonawców otrzyma w wyżej wymienionych kryteriach odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:
2.1. Cena ofertowa za jedną roboczogodzinę brutto (C) – maksymalnie 60 punktów wg następującego wzoru:
Cena najtańszej oferty (brutto) spośród nieodrzuconych ofert
C = ———————————————————————————– x 60 pkt.
Cena badanej (przeliczanej) oferty (brutto)
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00420796/01 z dnia 2022-11-03
2022-11-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
Uwaga:
Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2021 r. poz. 685 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
2.2 Czas dojazdu Grupy Interwencyjnej (D) – maksymalnie 40 punktów wg następującego wzoru
Najkrótszy czas dojazdu (ilość minut) (brutto) spośród nieodrzuconych ofert
D = ———————————————————————————————————- x 40 pkt.
Czas dojazdu ocenianej oferty (brutto)
Liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.
3. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów Wykonawca otrzyma końcową (łączną) liczbę punktów, wyliczoną w
następujący sposób”
P = C + D
gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena ofertowa za jedną roboczogodzinę brutto”,
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Czas dojazdu Grupy Interwencyjnej”
4. Przy obliczaniu punktów Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po
przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż
5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
5. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu powyższych kryteriów
otrzyma najwyższą punktację.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w
ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej
wadze.
7.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.
7.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7.1. niniejszego rozdziału SWZ, Zamawiający wzywa
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających
nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych
przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w
zakresie usług ochrony osób i mienia realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydaną przez Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2021r. poz.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00420796/01 z dnia 2022-11-03
2022-11-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
1995),
3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek gdy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą 1 000 000 zł,
3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek gdy wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej
usługi ochrony osób i budynków użyteczności publicznej
o dużym natężeniu ruchu osób o wartości min. 200 tys. zł brutto oraz dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług –według Załącznika nr 6 do SWZ.
2) Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunek zdolności technicznej
lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenie zawodowego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia w następujący sposób: Wykonawcy mogą wspólnie spełnić warunek.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: podmiotowych środków
dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) W celu wykazania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów Wykonawca przedkłada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia
realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą
z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia tj. Dz.U. 2021r. poz. 1995).
2) W celu wykazania sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca składa dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż 1 000 000,00 zł,
3) W celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca przedkłada wykaz usług wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy,
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (tzw. poświadczenie,
protokoły odbioru, referencje, listy referencyjne, itp.). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z
wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę
wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SWZ. Warunek
w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej usługi
ochrony osób i budynków użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu osób o wartości min. 200 tys. zł brutto.
4) W celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca przedkłada wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do swz.
5) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik
nr 8)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), przed
upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem
przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00420796/01 z dnia 2022-11-03
2022-11-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2080).
3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 16 listopad 2022 r. o godz. 11:00.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy w PKO BP SA numer: 90 1020 4955
0000 7402 0267 6351, z zaznaczeniem w tytule przelewu: „Wadium – Kompleksowa ochrona fizyczna oraz monitoring
obiektu Arena Jaskółka Tarnów przy
ul. Traugutta 3B wraz z przyległym terenem oraz parkingiem w roku 2023”.
Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego
przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez miniPortal – w wydzielonym, odrębnym
pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość
zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować
wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub
zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo – zgodnie z rozdziałem XI ust. 5 pkt 5.2 SWZ (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile
upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź
wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp (rozdział XI ust. 5 pkt 5.1. SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak
podstaw wykluczenia – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w
postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie
podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art.
117 ust. 4 uPzp (rozdz. XI ust. 5 pkt 5.4. SWZ), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór
oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
7. Dopuszcza się aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, z poniższym zastrzeżeniem.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość
zaspokojenia interesów Zamawiającego, co oznacza że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować
wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: działania lub zan
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1,
jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
3. W przypadku wniesienia odwołania, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie, Zamawiający nie może
zawrzeć umowy do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00420796/01 z dnia 2022-11-03
2022-11-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi
odwoławcze.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie
zamówienia na warunkach określonych w Projektowanych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 9 do SWZ.
Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-16
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00420796/01 z dnia 2022-11-03
2022-11-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Usługi

 

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/316b19ed-9ac8-4bb2-8517-55d0d666637b

Skip to content